Quantcast
Channel: сонячні зайчики
Viewing all articles
Browse latest Browse all 179

Stukalo vs Rubchak. Про тхорів та деякі нью-йоркські групи - 2

$
0
0
Lena Pavlova спростила задачу для тих хто хтотів писати про ці теревені у критику та інші поважні видання - фейсбук-драму скопіювала простим текстом: jasny.livejournal.com/69657.html 1 жовтня о 15:45
Oleksandr Stukaloахааххаа

Serhiy Bochechka Сколовши босі ноги об стерню,
старенький Перебендя коло тину
ячить собі, що, скурвившись на пню,
лукаві діти в цю лиху годину
забули встид, просрали Україну,
забили на духовність і борню,
і взагалі творять якусь фіґню. (с) Сергій Жадан

Lena Pavlovaце той шо знімався в серіалі Californacation?

Bohdan RubchakНу, напишу, що шпана соромиться подавати справжні прізвища.

Bohdan Rubchak
Ви взагалі нічого не творите. Жадан принаймні щось творить. А ви - справжня фіґня.

Serhiy Bochechka
Жадан - безперечно! Наче у воду дивився!

Oleksandr Stukalo
Фіґня, шпана і шантрапа! От ми хто!


Oleksandr Stukalo Бочівочко, як поживає ваш шеф Барилов, кстаті?

Віталій Лямічев Трьохсотий ювілейний коментар!!!

Serhiy Bochechka займається польовими дослідженнями Нью-Йоркської групи! це так захоплююче!

Віталій Лямічев Lena Pavlova, бач, а ти не вірила! 300!!!

André Marouchtchacq Саша, так ти кулеші вже наївся?

Oleksandr Stukalo Ні, я перейшов останнім часом на стейки.

Віталій Лямічев ньюйоркофілія! Пан Рубчак тобою пишатиметься

Iurii Chepela пост больше чем жизнь

Olexandr Podufalov шо оп"ять? (с)

Svitlana Osipchuk тхора шкода дуже.

Bohdan Rubchak 300 коментарів! Бачите, як "українська"інтеліґенція вітає своїх діаспорних письменників. Цілком як польська молодь вітала Карповіча. І то, холера, наші також пруться в ЇЇЇвропу!!!

Oleksandr Stukalo ївген їде поїздом ївропа-ївпаторія, щоб їбатись як їжачок, як писала фаіна каплан

Bohdan Rubchak ТТак, справжня література!! Куди там до Фаїни Нью-Йоркській рупі!!!!

Oleksandr Stukalo Svitlana Osipchuk, знав би мущіна з тхором, як він прислужився українській літературі!

Віталій Лямічев пане Богдане, а чому ви кажете "наші"?

Oleksandr Stukalo эта страна (с)

Віталій Лямічев А в Америці - свої тхори: https://www.facebook.com/.../posts/10151812645479733
Iryna Shuvalova
Щойно з трепетом спостерігала на безпечній відстані за прогулянкою дуже вальяжно...Показати більше...

Bohdan Rubchak Ну, знаєте,добре питання. Забув узяти в лапки.

Oleksandr Stukalo пан Богдан редагує свої коментарі. мені шо - їх перечитувати постоянно????

Oleksandr Stukalo не забувайте незабутнє, воно вже інеєм взялось!

Bohdan Rubchak Перечитую справжню літературу "української"творчої молооді. Вже й тхорм назвали.

Віталій Лямічев Пане Богдане, ви перейдіть по лінку, там не про вас, а про скунса, якого зустріла в Америці Іра Шувалова

Bohdan Rubchak Та мене, знаєте, дурні гамериканці навчили читати між рядками. Віват, Мілош!!!

Oleksandr Stukalo часом між рядками можна написать цілі протоколи сіонських мудреців.

Oleksandr Stukalo інтересно, чи набере цей пост 1000 коментів

Bohdan Rubchak Далі переживаєте мою статтю, правда,,,

Віталій Лямічев Давайте удамося не до герменевтики, а до паралелізмів

Віталій Лямічев до речі, Мілош не вважав себе американцем. Чи я щось випустив?

Olexandr Podufalov шоб 1000 була, то треба про футбол шось дописати

Bohdan Rubchak Я відповідатиму доки будуть коментарі, бо інакше золота молодь скаже, що я вже не годен. Давайте. удамося не до герменевтики й навіть паралелізмів а назад до лайки. Не хочу мутити ваші мозки трудними словами.

Віталій Лямічев та це ж я мутив, перепрошую...

Oleksandr Stukalo Lena, "давайте удамося не до герменевтики й паралелізмів, а назад до лайки!" - ось гасло, варте футболок

Віталій Лямічев вмеморіс

Віталій Лямічев "а сьогодні у вишгороді бачив мущину в спортивних штанах і кожанці, який вигулював на цепу лайку"

Віталій Лямічев До речі, може хтось із учасників дискусії ще не бачив того вікопомного тхора: https://www.facebook.com/photo.php...
Світлина
Світлини з життєпису
Сьогодні бачила мужика в спотривних штанах, шкірянці і з тхором на повідку...
Додано: Kateryna Avramchuk

Bohdan Rubchak А ви й про Мілоша знаєте? Похвалюся, що я його добре знав особисто. А ви звідки знаєте, за кого я себе вважаю? Ми з Мілошем про це багато говорили. Як останній ідіот, я пустився на фейсбук, щоб порозмовляти з громадянами України. А треба було тримати фасон. Як Чесік!!!

Olexandr Podufalov Olexandr Podufalov's photo із тхором. 1 жовтня о 17:12 · Подобається · 6

Віталій Лямічев ми мабуть неправильно одне одного зрозуміли. Ви казали "дурні гамериканці навчили читати між рядками. Віват, Мілош". Я подумав, що під дурним американцем ви мали на увазі Мілоша. тому й перепитав.

Bohdan Rubchak Пан Подуфалов зробив найкращий коментар!!!

Bohdan Rubchak Про тримання фасОну, я вже маю цілу скриньку е-мейлів, де приятелі страшенно ганять мене, що я його опустив. А я їм пишу, що стаття буде все-таки цікава.

Віталій Лямічев не маю жодних сумнівів з цього приводу. У вас завжди цікаві статті і пониження дискурсу лише відкриє нову сторінку у вашому багатогранному доробку
1 жовтня о 17:19 · Відредагований · Подобається · 4
Bohdan Rubchak Дякую. Нарешті маєте рацію!!!
1 жовтня о 17:19 · Подобається
Віталій Лямічев Я думаю, що наші численні співавтори (статті) вважають так само
1 жовтня о 17:21 · Подобається · 1
Katrina Haddad-Rozkladaj аааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа мама.
1 жовтня о 17:22 · Подобається · 7
Oleksandr Stukalo о, катріно, вітаємо на нашому святі!
1 жовтня о 17:22 · Подобається · 3
Віталій Лямічев Катю, спокійно, я щойно остаточно переконався, що це той самий Справжній Рубчак!!!
1 жовтня о 17:23 · Подобається · 2
Katrina Haddad-Rozkladaj на вакханалії, ви хотіли сказати?
1 жовтня о 17:23 · Подобається · 2
Віталій Лямічев тут всі тверезі, яка вакханалія?
1 жовтня о 17:24 · Подобається · 1
Oleksandr Stukalo та ні ж бо. на святі воскресаючого духа.
1 жовтня о 17:24 · Не подобається · 8
Katrina Haddad-Rozkladaj та що мені до того?))) ніколи не була фанаткою, то навіть і не розчарована) але здивована - це так. ну, ніби проїхалася в забитій донбаській електричці, переповненій шахтарями)
1 жовтня о 17:24 · Подобається · 5
Oleksandr Stukalo "давайте удамося не до герменевтики й паралелізмів, а назад до лайки! (с)
1 жовтня о 17:25 · Подобається · 3
Katrina Haddad-Rozkladaj *волає* лайко, прийди!
1 жовтня о 17:25 · Подобається · 1
Katrina Haddad-Rozkladaj вакханалія розуму, Віталіку! пір духа, як кажуть сусіди.
1 жовтня о 17:26 · Подобається · 3
Вікторія Стах Прочитала - "мущину в штивних штанах"гм-гм...
1 жовтня о 17:26 · Подобається · 2
Віталій Лямічев ой, ні, ще рано думати про все
1 жовтня о 17:26 · Подобається
Oleksandr Stukalo тітко Вітко, здрастуйте!
1 жовтня о 17:27 · Подобається
Oleksandr Stukalo ой ні, ще рано думати про секс!
1 жовтня о 17:28 · Подобається · 1
Lena Pavlova Пане Богдане, тхором Вас не називала і паралелі не шукайте. тхір - це образ із допису Стукала, який спровокував сплеск емоцій, якого вів "мущина"- яблуко лінгвістичного розбрату
1 жовтня о 17:28 · Подобається · 4
Вікторія Стах Прєвєд.
1 жовтня о 17:28 · Подобається · 1
Oleksandr Stukalo усе тут через мущину, до слова.
1 жовтня о 17:30 · Подобається · 1
Віталій Лямічев це все через пісню "обоже какой мущіна"
1 жовтня о 17:32 · Подобається · 2
Lena Pavlova новий поворот: кажуть, тхори - це на позначення диких тхорів, свійські тхори - фретки
1 жовтня о 17:34 · Подобається · 1
Bohdan Rubchak Про Катині вірші я чув на Фейсбуці. Принаймні одна авторка віршів. Може колись буде з неї й поет.
1 жовтня о 17:38 · Відредагований · Не подобається · 2
Olexandr Podufalov Lena Pavlova інфа 100%
1 жовтня о 17:36 · Подобається · 2
Lena Pavlova тільки не вмикайте заокеанському пану пісню обожекакоймущина бо це зовсім зневірить його у тій Україні, яку вони плекали. це й нас зневірює
1 жовтня о 17:36 · Подобається · 4
Oleksandr Stukalo http://www.youtube.com/watch?v=SYAf3JEB7Xc
Натали - О Боже, какой мужчина ! (ПРЕМЬЕРА КЛИПА 2013)
Натали "О боже, какой мужчина!"клип 2013 автор музыки: Наталья Рудина автор сло...Показати більше...
1 жовтня о 17:38 · Подобається · 5
Lena Pavlova Але цитати, цитати які. "Авторка віршів. Може, колись буде з неї й поет" - це ж можна десятки три колажів зробити, багато кому час від часу таке хотіла б написати
1 жовтня о 17:41 · Подобається · 3
Bohdan Rubchak Я цього свинства відкривати не буду, Лено. А ваш коментар показує, що Україна, яку бачила НЙГ і та, яку бачать справжні молоді ірнтеліґенти -- не такі вже дві різниці!
1 жовтня о 17:43 · Відредагований · Подобається
Віталій Лямічев До речі, про фретку і тхора писав український поет і прозаїк Oleh Kotsarev
1 жовтня о 17:44 · Не подобається · 5
Bohdan Rubchak Коли не знаю, то не брешу, а признаюся. Цього вірша доброго поета Коцарева не знаю.
1 жовтня о 17:48 · Подобається
Віталій Лямічев це оповідання зі збірки "Неймовірна історія правління Хлорофітума Першого"
1 жовтня о 17:51 · Подобається · 2
Bohdan Rubchak Дякую. А до Стукала: можна ж було відразу пояснити мені, що це слово "мущІна" (?) з якоїсь блатської пісні, і я замовк би, і ми уникнули б цього каравану. Але я повторюю: я дуже багато навчився, і таких помилок робити більше не буду. Але цю треба якось закінчити.
1 жовтня о 17:58 · Відредагований · Подобається · 2
Lena Pavlova та ні, пісня російською. Щодо слова М. - Оксана Забужко українською пише його як "мужчина", Ірена Карпа - "мущіна"і часто вдається до форми "мущінка"
1 жовтня о 17:59 · Подобається · 2
Bohdan Rubchak Ну ось бачите. Як завжди, Забужко має слушність. Що пісня російською, я не сумнівався. Покищо Стукало процитував тільки Жадана трохи україрнською.
1 жовтня о 18:03 · Не подобається · 1
Lena Pavlova але Забужко використовує слово "мужчина"у позитивному, величному значенні "Мужчинам, імперіям, часу - не руш моїх кіл", Карпа пише "мущіна" - у зневажливому, "маршруточному"тоні. Як можна називати істоту, що знущається над тхором, мужчиною?
1 жовтня о 18:06 · Подобається · 4
Oleksandr Stukalo пане Богдане, але кавеен вийшов таки незлий, правда ж?
1 жовтня о 18:08 · Подобається
Віталій Лямічев ти хотів сказати "коан", Олександре?
1 жовтня о 18:08 · Подобається · 2
Bohdan Rubchak Ну, це вже у Вас дійшло до тонкої інтерпретації тексту. Я ж пісні не знаю і не знав, до чого стосується цей нещасний тхір.
1 жовтня о 18:09 · Подобається
Ганна Осмоловська це він, напевно, під ван гога косить, який колись мурав*єда волочив
1 жовтня о 18:10 · Подобається
Віталій Лямічев Ганно, то був Далі і його вже згадували
1 жовтня о 18:10 · Подобається
Ганна Осмоловська ну далі.
1 жовтня о 18:11 · Подобається · 1
Ганна Осмоловська і його вже давно перед нами згадували багато разів)
1 жовтня о 18:12 · Подобається · 1
Віталій Лямічев а загалом, на мою думку, цей експеримент задумувався як чергові вправи з деконструкції за методикою Жака Дерріда
1 жовтня о 18:12 · Не подобається · 1
Lena Pavlova пісня не причетна, хоча добряче актуалізувала слово М., засмітивши ефір
1 жовтня о 18:12 · Подобається
Bohdan Rubchak Ван ґоґ цього не робив!! Ну далі... Жак Дерріда ще (вибачте!!!) ходив під стіл пісяти, коли водили пізні романтики й дадаїсти раків і всяких інших потвор. Ну, але це вже ЇЇЇвропа!!
1 жовтня о 18:15 · Подобається
Віталій Лямічев На Дерріда я посилався в іншому контексті
1 жовтня о 18:16 · Подобається
Bohdan Rubchak Ну то в якому? Дуже цікаво!! Знаєте, я Дерріду трохи вивчав.
1 жовтня о 18:22 · Подобається
Lena Pavlova а тепер шановні мужчини почали мірятися знаннями Дерідди
1 жовтня о 18:23 · Подобається · 5
Lena Pavlova (це вже нагадує справжню літературну дискусію)
1 жовтня о 18:24 · Подобається · 2
Віталій Лямічев у тому, що ми взяли текст Стукала і проаналізували його вздовж і впоперек, розчленувавши його навіть там, де це здавалось неможливим, кожен зі своєї точки зору
1 жовтня о 18:24 · Не подобається · 1
Віталій Лямічев Lena Pavlova я навіть не намагався мірятись, куди мені? Я навіть не філолог
1 жовтня о 18:25 · Не подобається · 1
Svetlana Didukh Romanenko а Стукало як почувається над розчленованим трупом свого тексту?
1 жовтня о 18:25 · Подобається
Lena Pavlova розчленований текст утворює новий текст, це життя а не паталогоанатомія
1 жовтня о 18:26 · Подобається · 1
Віталій Лямічев Svetlana Didukh Romanenko: тут підключається Барт, який каже: "автор написав текст, поставив крапку і помер"
1 жовтня о 18:26 · Не подобається · 4
Bohdan Rubchak Богу дякувати, Віталію. Смайлик зовсім зайвий.
1 жовтня о 18:27 · Відредагований · Подобається · 1
Віталій Лямічев Lena Pavlova золоті слова
1 жовтня о 18:26 · Не подобається · 1
Svetlana Didukh Romanenko в даному випадку розчленований текст утворив таку купу коментарів, що вже декілька годин залишається топовим у стрічці
1 жовтня о 18:31 · Не подобається · 1
Віталій Лямічев про це ж і мова
1 жовтня о 18:31 · Подобається
Svetlana Didukh Romanenko але ж забагато переходів на особистості і негативу, шкода:(
1 жовтня о 18:35 · Не подобається · 1
Bohdan Rubchak Причина на це дуже проста. Я таки дуже ображений, і мабуть так само мої опоненти. Часи благодійних повчань в мене минули.
1 жовтня о 18:38 · Подобається
Svetlana Didukh Romanenko а давайте поважати один одного і визнавати право інших на власну думку і стиль:) ну то просто так, побажання з острахом нарватися на купу сарказму:)
1 жовтня о 18:40 · Подобається · 2
Lena Pavlova от уже й 400 відтінків сірого
1 жовтня о 18:41 · Подобається · 2
Bohdan Rubchak Ну так, на сарказм можна нарватися. Ви порівнюєте досить заслуженого професора і поета до якихось аматорів літературщии і вимагаєте паралельної пошани. Пошану треба було показати на самому початку лінка.
1 жовтня о 18:46 · Відредагований · Не подобається · 1
Роман Рудюк а потім знайдеться добра душа, що проплатить цей статус, і він довго висітиме вгорі...
1 жовтня о 18:45 · Не подобається · 2
Svetlana Didukh Romanenko пошана до людини завжди лише пошана до людини, я кажу про це. Ви ж розумна мудра людина, навіщо встрягати в цю полеміку, яка Вас ображає. прощають якраз мудріші. а для того, що були заслужені, так само повинні бути і аматори.
1 жовтня о 18:47 · Подобається · 2
Bohdan Rubchak Хай цей стастус повисить. Він являє собою неповторний документ співвідношення діяспори й"батьківщини". А ви, людмило, мені читаєте уроки з якогось дешевенького журналу. Життя не таке просте. Я хотів би бачити, щоб ви свого професора назвали хамом (кількакратно). Так можна назвати тільки "пенсіонера з Нью Джерзі", або. як кажуть філософи, Іншого. І саме в цьому полягає примітивізм моїх опонентів.
1 жовтня о 18:57 · Відредагований · Не подобається · 1
Роман Рудюк Ну хто такий Хам, як не біблійний персонаж, що називає речі своїми іменами, але в недопустимій формі?
1 жовтня о 18:56 · Подобається
Bohdan Rubchak А ви, рудик, не викаблучуйтеся!!!
1 жовтня о 18:58 · Подобається
Роман Рудюк Рудюк
1 жовтня о 18:58 · Подобається
Роман Рудюк перед Вами цікаво викаблучуватись.
1 жовтня о 18:59 · Не подобається · 5
Bohdan Rubchak Ой. вибачте! Запишемо для історії.
1 жовтня о 18:59 · Подобається
Роман Рудюк що Ви, моя постать занадто тиха для історії
1 жовтня о 19:00 · Не подобається · 1
Роман Рудюк і взагалі, за освітою вчитель і танцюрист, тому даруйте викаблучування.
1 жовтня о 19:02 · Не подобається · 3
Lena Pavlova +100.кому ще викаблучуватися як не танцюристам)
1 жовтня о 19:03 · Подобається · 1
Bohdan Rubchak Так, ви трохи потанцюйте й охота на дебати пройде.
1 жовтня о 19:03 · Подобається
Lena Pavlova танець не менш глибоке мистецтво як поезія. чому поетам можна дискутувати, а танцюристам - зась?
1 жовтня о 19:04 · Подобається
Роман Рудюк не живіть цією дискусією пане Бонгдане, вона погана і затягнута, і...не ваша. Треба стати і вийти. Вибачте, це в мені вчитель заговорив.
1 жовтня о 19:06 · Подобається · 1
Nataly Pasichnyk Особисто мене тішать ці оцінки - той добрий поет, той не такий розумний, як здається, та лише авторка ще, про того запишемо... Ну це прямо якесь таврування тяжкою рукою історії:)
1 жовтня о 19:09 · Подобається · 1
Роман Рудюк Наталю, ухаді с баркаса!!!
1 жовтня о 19:11 · Подобається · 1
Nataly Pasichnyk та я на нього і не ступала, так, мислі вслух)
1 жовтня о 19:11 · Подобається
Bohdan Rubchak Дякую за професійну науку. Справді, ви не тільки танцюрист. Дисусія корисна мені, тому, що ДУЖЕ ПОГАНА. Я нею не живу, а граюся, хоч ця гра сумна. Прилучилася Наталя - добрий поет. Щоб ви, Наталю, знали!!! Старий поет, заслужений науковець,читач поезії сімома мовами, має право сказати, хто добрий поет, а хто ні. Хіба "пенсіонер з Нью_ЖДжрз"і мусить сидіти тихо, тільки оргазмічно постогнувати від поетичної енергії, яка ллється з Пацикова. Це, Наталю, не була ваша нарозумніша думка.
1 жовтня о 19:17 · Не подобається · 1
Nataly Pasichnyk Пане Богдане, звісно, що знаний науковець і письменник має право оцінювати, але мені здається, що такі речі краще робити на сторінках фахових журналах. Бо отаке спорадичне коментування схоже на "хто зайшов? коцарєв - так, ти хороший". Якось не академічного це рівня, чи що...
1 жовтня о 19:20 · Подобається · 3
Ihor Lubyanov мені в цій дискусії відверто бракує Івана Федоровича Драча))) Пане Богдане, а як Вам по батькові?
1 жовтня о 19:21 · Не подобається · 1
Роман Рудюк невже Рубчак потрапить в історію через Стукала?
1 жовтня о 19:23 · Не подобається · 5
Lena Pavlova до речі, НЙГ сьогодні популярна як ніколи - чудовий щоденник Емми Андієвської у новому номері "Країни"https://www.facebook.com/photo.php...
Світлина
Світлини з життєпису
"Коли чоловік має талант, біля нього упадають сто жінок, а коли жінка - то вона ...Показати більше...
Додано: Журнал Країна
1 жовтня о 19:28 · Подобається · 1 · Видалити огляд
Bohdan Rubchak До Наталки:Ви мали б знати, що Єйтс сказав про критику: найцікаавіша критика моїх віршів появляється в принагідних розмовах. Але мене йцікавить те, що Ви сказали про історію, про таврування тяжкою руккою історії. Добрий образ, маланюківський. Є сучасні поети, яких уже з історії не викинекш.Андієвська Юрій Тарнавський. Викинути (легко!) покищо можна Вас, навіть мене. Але справа в тому, що кожне покоління думає що воно вже історія. Нас усіх історія пекреживе і дуже можливо, що сучасні молоді генії залишаться десь у примітці, а прийдуть інші. Ще можливіше, що УНІКАЛЬНИЙ феномен НЙГ повернеться в історію з великою музикою, а її вороги стануть в ролі таких собі ...Пилипенків.
1 жовтня о 19:58 · Відредагований · Подобається
Bohdan Rubchak НА ТОМУ Я СПОДІВАЮСЯ СКІНЧИТИ, бо все-таки треба щось писати...для історії.
1 жовтня о 19:54 · Подобається
Nataly Pasichnyk Пане Богдане, мене входження в історію зараз хвилює найменше, повірте. Я чомусь більше схвильована власним діалогом з поезією, мовою... Але я помітила дивну тенденцію - оце протистояння діаспорянської тусівки і тусівки з великої України. Наче в когось на когось є зуб, а то й два:) Чому - не знаю:)
1 жовтня о 20:26 · Відредагований · Подобається
Bohdan Rubchak Наталко, ви до мене звертаєтеся з дуже цікавим питанням.Діяспорянської тусівки (окрім мене) вже намає. Діяспорі було сказано вершиком (дуже дотепним) із автроугорських гімназій: Казав старий Сенека Ти, свине, тримайсі здалека Не хрунькай і не підскакуй Лише сиди й потакуй. І діяспора послухала, окрім кількох старих бандерівців. Молодь діяспори дивиться на Україну як на карнавал і вдає, що Неньку шанує, а насправді, потихеньку, має з неї кіш забави. А щодо Вашого гострого спостереження, що східняки найбільше викрикають протии діяспори - це безумовно спадщина совітів. І це (як сумно!) навіть у наймолодших.
1 жовтня о 20:49 · Подобається · 2
Katrina Haddad-Rozkladaj Та нема ніякого протистояння. Яке може бути протистояння між поетами?! Хіба це часи панування якоїсь ідеології? Що більше їх - то краще. А надумане протистояння таке штучне-штучне, навіть для літпроцесу, не кажучи вже про життя)
1 жовтня о 21:02 · Відредагований · Подобається · 2
Bohdan Rubchak І ще я забув привітати Лену з її чудовим знанням поезії Єйтса й книжки Кермода (Kermode) (про танець і поезію, і ще цілої маси антропологів. Стара байка Лено, стара байка. Нова вона хіба для вас.
1 жовтня о 20:55 · Відредагований · Не подобається · 1
Bohdan Rubchak Поляки не мали совітів дуже довго, і свою діяспору (її літературу) обожають.
1 жовтня о 20:59 · Відредагований · Подобається
Katrina Haddad-Rozkladaj Тут-і-зараз (я про покоління) ставлення до української поезії після 60-х однакове що до материкової, що до діаспорної. Ніколи не помічала ніякої різниці, вмотивованої саме географічно. Естетично - так, і це справа смаку й напрямку руху маятника, не більше.
1 жовтня о 21:39 · Відредагований · Подобається · 5
Nataly Pasichnyk Пане Богдане, бачу, Ви затаїли якусь образу і мені це насправді прикро спостерігати. І йдеться не про політичні питання, а про питання культурні, літературні. Якось в одні суперечці, бо дискусією її назвати важко, Ви згадали про "колгоспну літературу". Оце вічне протистояння міста і села - штучне та й мені якщо чесно, ближча поетика саме совітської України, чи постсовіцької, але це всього лиш питання смаку і не більше. Воно ж на якість текстів не впливає, правда?:)
1 жовтня о 21:45 · Відредагований · Подобається
Bohdan Rubchak Я не бачу різниці між літературною й суспільною ситуацією в нашій розмові. Ви мені вибачте, але між нами зайшло непорозуміння. Я думав, що Ви висловили куди цікавішу думку.
1 жовтня о 21:48 · Відредагований · Подобається
Nataly Pasichnyk Ні, пане Богдане, я висловила примітивну колгоспну думку, але різницю я все-таки бачу, оскільки на відміну від суспільної ситуації, ситуація в українській поезії така, що їй мали б заздрити усі інші поезії світу:)
1 жовтня о 21:50 · Подобається · 3
Katrina Haddad-Rozkladaj А втім, чого не зробиш, аби пожвавити літпроцес? :))) Можливо, й справді варто вигадати протистояння, раз його немає?!
1 жовтня о 21:55 · Подобається · 3
Oleksandr Stukalo і тамплієрів, і тамплієрів давайте ще! і План!
1 жовтня о 21:56 · Подобається · 4
Bohdan Rubchak Коли ви пишете, що вам подобається совєтська й постсовєтська поезія - це ваш смак, але в усякому разі не мій (йдеться про пост-1935 рік). Суспільна й "поетична"ситуація в НАШОМУ розрізі розмови майже однакова. А щодо якости нинішньої поезії в Україні, Ви мабуть маєте рацію. Але зрештою - побачимо, побачимо.
1 жовтня о 22:01 · Відредагований · Подобається · 3
Віталій Лямічев Протистояння може бути тоді, коли є що протиставляти. Україні є, що протиставити, а у діаспори лишився лише голий тиск авторитету
1 жовтня о 21:59 via мобільного · Подобається

Viewing all articles
Browse latest Browse all 179